Lilita
Lilit LOOK
Лилит
Лилит LOOK
Latvijas Architektūra
Latvijas Būvniecība
Copes Lietas
Клёвые Дела
GEO
Nezināmā Vēsture
Nezināmā Kara Vēsture
Baltic Business Quarterly
 
Latvian language

Latvijas Architektūra

 

Readership

Architects and designers are the main decision influencers in the construction and renovation process – hundreds of choices are done each day – this or that lamp, wallpaper, roof material or flower should be chosen. The magazine is the best way to introduce new products in the market, to show the advantages and benefits of them, because the ads here are not just noticed but carefully studied in case containing necessary information. The magazine is usually collected and reviewed when necessary so the ad placed here has also a very long life.

Finally, architects and designers themselves are quite an attractive audience for some exclusive products like luxury cars or fashion.

 
 

Audience

Source: TNS 2018
Audience

  • Cover: 9 000
  • Cover max: 20 000
Gender
 
Age
Nationality
 
Education
Settlement type
 
Family income per family member
Responsible for shopping
 
Family socio-economi status
  • A – uzņēmumu īpašnieki, augstākā līmeņa vadītāji un profesionāļi - ar augstāko vai nepabeigtu augstāko izglītību;
  • B – vidējā līmeņa vadītāji - ar vidējo, vidējo speciālo vai augstāko izglītību;
  • C1 – zemāka līmeņa vadītāji, kvalificēti strādnieki, speciālisti, uzņēmumu īpašnieki - ar vidējo, vidējo speciālo vai augstāko izglītību;
  • C2 – kvalificēti strādnieki, ierindas darbinieki, kas nestrādā fizisku darbu, - ar pamata, vidējo vai vidējo speciālo izglītību;
  • D – kvalificēti un nekvalificēti strādnieki, kas ir priekšstrādnieki; ierindas darbinieki, kas nestrādā fizisku darbu, - ar sākumskolas, pamata, vidējo vai vidējo speciālo izglītību;
  • E – kvalificēti un nekvalificēti strādnieki, mazo uzņēmumu īpašnieki, zemnieki - ar sākumskolas, pamata vai nepabeigtu vidējo izglītību.