Abonēšanas kampaņas rezultāti

 

Ir noslēgusies kārtējā abonēšanas kampaņa un ar gandarījumu varam atzīt, ka mūsu žurnāliem tā bijusi veiksmīga. Lilit krievu valodā šī gada janvārī ir par 35% vairāk abonētāju nekā pirms gada sasniedzot augstāko rādītāju visā žurnāla pastāvēšanas vēsturē, Lilit latviešu valodā pieaugums ir 30%.  Pieaugums ir arī žurnāliem Latvijas Architektūra un Latvijas Būvniecība, kamēr Copes Lietas, Patron un FHM ir saglabājuši esošo abonētāju skaitu. Savukārt, Cosmopolitan ir audzējis realizēto eksemplāru skaitu mazumtirdzniecībā pateicoties pārejai uz iznākšanu divos formātos. Turklāt pēdējā pusgada laikā pieaugums žurnālu realizācijai mazumtirdzniecībā ir vērojams visiem mūsu žurnāliem.

Apkopojot šos rezultātus, varam secināt, ka mūsdienīgs saturs komplektā ar kvalitatīvu poligrāfiju spēj ne tikai noturēt augstu popularitāti, bet arī pieaugot lasītāju pirktspējai uzrādīt augšupejošu tendenci. Līdz ar ekonomiskās sittuācijas uzlabošanos valstī šīs pozitīvās tendences turpinājumu var droši prognozēt arī tuvākajā nākotnē.