Līdzīgi kā katram patērētājam, arī katram zīmolam ir sava vēsture. Cik svarīgi mūsdienu dinamiskajā laikmetā ir zināt, kā radušies un attīstījušies tādi nosaukumi kā Nike, Coca-Cola vai Apple? Marketinga eksperti apgalvo, ka patērētāji, kas zina zīmola vēsturi, ir daudzkārt lojālāki pircēji nekā tie, kas saskaras ar zīmolu tikai reklāmās vai veikalu plauktos.
Žurnāls “Nezināmā Vēsture” piedāvā pastāstīt lasītājiem sava zīmola stāstu. Mūsu redakcija, balstoties uz autentiskiem vēsturiskiem materiāliem, fotogrāfijām un aculiecinieku pieredzi izveidos interesantu lasāmmateriālu par Jūsu zīmola vēsturi pasaulē un Latvijā. Iespējamais apjoms – viena līdz divas žurnāla lappuses.
Žurnāls “Nezināmā Vēsture” ir izdots sadarbībā ar Lielbritānijas vadošo izdevniecību Future Publishing, Latvijā iznāk kopš 2015. gada jūnija un sasniedz vidējo mēneša auditoriju 22.000 lasītāju (TNS, 2017). Žurnāla auditorija ir augsti izglītota un maksātspējīga, pastāvīgi papildina savas zināšanas un labprāt ar tām arī dalās ģimenē, draugu lokā vai darba kolektīvā.
Cenas:
- 1 lpp materiāls 480 Eur
- 2 lpp materiāls 680 Eur
- Materiāla sagatavošana 250 Eur
Vairāk informācijas:
Lilita, reklāmas nodaļa
www.lilita.lv