Lilita turpina sadarbību ar vienu no vadošajām Lielbritānijas izdevniecībām Future Corp. septembrī izdodot žurnāla “Kā tas strādā” pirmo numuru. Lielbritānijā un vairākās citās Eiropas valstīs šis žurnāls ar nosaukumu “How it Works” ir pazīstams jau vairākus gadus un sasniedzis ļoti pieklājīga izmēra auditorijas, turklāt tieši augsti izglītoto un maksātspējīgo vīriešu īpatsvars tajās ir izteikti augsts. Prognozējams, ka arī Latvijā izdosies sasniegt līdzīgu auditoriju.
“Kā tas strādā” aptver plašu tēmu loku, kas lasītājam ļaus paplašināt zināšanas, veicinās domāšanu un kalpos iedvesmai. Zinātne, tehnoloģijas, kosmoss, transports, vide, vēsture, medicīna, ķīmija – šo un arī citu tēmu materiāli veidoti viegli uztveramā valodā un bagātīgi ilustrēti ar fotogrāfijām, datorgrafikām un diagrammām.
“Kā tas strādā” turpina pēdējos gados izveidojušos tendenci glancēto žurnālu segmentā, kuras atšķirība ir tajā, ka nevis ilustrācijas papildina tekstu vai teksts papildina ilustrācijas, bet gan materiāls jau sākotnēji tiek veidots kā vizuālās un tekstuālās informācijas hibrīds. Rezultātā tas ir daudz vieglāk uztverams, turklāt tā pamatdoma un galvenie fakti ir “uzķerami” jau šķirstot žurnālu, kamēr mazāk būtiskas detaļas un sīkāki fakti atklājas izlasot materiālu pilnībā. Šādā veidā žurnāliem izdodas pielāgoties modernās pasaules mediju lietošanas paradumiem, kad interesantas vai vajadzīgas informācijas meklēšana aizņem daudz lielāku laika un enerģijas īpatsvaru nekā agrāk. Lasītājiem šādi veidoti žurnāli ir daudz parocīgāki, ātrāk ļauj nonākt pie interesantas un vajadzīgas lasāmvielas, tai pat laikā neļaujot to arī palaist garām.
Jebkura formāta reklāma šāda tipa izdevumos ir ievērojami efektīvāka. Pirmkārt, žurnāls daudz vairāk tiek šķirstīts nevis lasīts kā grāmata, kā rezultātā katra reklāma tiek redzēta vairāk reižu. Otrkārt, šķirstīšanas un materiālu “skanēšanas” režīmā lasītāja prāts ir daudz atvērtāks ar satuturu mazāk saistītai informācijai (reklāmai). Treškārt, iespēja ātri atdalīt interesējošo no nevajadzīgā sniedz lasītājam komforta sajūtu, kuras apstākļos reklāmai tiek veltīta pozitīvāka attieksme nekā, piemēram, tajās reizēs, kad kaut ko izmsīgi meklējam un nevaram atrast. Visbeidzot, šā tipa žurnāli spēj piesaistīt to auditorijas daļu, kas jau paspējuši atteikties no tradicionālajiem žurnāliem par labu digitāliem medijiem kā arī jaunākās paaudzes pārstāvjus, kuriem joprojām ir milzīga zinātkāre tomēr daudz savādāks informācijas uztveršanas veids.