Saskaņā ar jaunākā TNS Kantar Preses pētījuma (Rudens 2019) datiem Lilit LOOK (latviešu val.) auditorija (know, read or look through) ir 22.800 lasītāju, bet ЛИЛИТ LOOK (krievu val.) – 36.000 lasītāju. Savukārt, kopējā Lilit LOOK auditorija Latvijā (abās valodās) ir 50.000 lasītāju.
Nevienam citam modes un stila žurnālam Latvijā auditorija nesasniedz 50.000, tādēļ noteikti varam apgalvot, ka Lilit LOOK (abās valodās) ir populārākais izdevums modes un stila segmentā.
Mūsuprāt, mode un stils nebūt nav marginālas tēmas, kas interesē tikai ļoti šauru lasītāju loku. Mūsdienu sievietei joprojām ir svarīgs tās vizuālais tēls, tā atbilstība gan jaunakajām tendencēm globālajā kultūrā, gan viņas pašas individuājai iekšējai pasaulei. Lilit LOOK sava unikālā koncepta un formāta dēļ ir ļoti piemērots medijs mūsdienu sievietei, ko apstiprina arī minētie pētījuma rezultāti.