Ar nelielu, bet tomēr pieaugumu noslēgusies kārtējā abonēšanas kampaņa. Žurnāliem Lilit, ЛИЛИТ, ПАТРОН, Nezināmā Vēsture, Kā tas strādā, Клёвые Дела, Nezināmā Kara Vēsture, Latvijas architektūra un Latvijas Būniecība abonētāju skaits ir pieaudzis 1-7% apmērā salīdzinot ar tādu pašu laika periodu iepriekšējā gadā. Arī kopējai...
03.02.2020
Saskaņā ar jaunākajiem TNS Kantar datiem sieviešu glancēto žurnālu auditorijas saglabājušās augstā līmenī. Zemāk redzamajā grafikā attēlots katra žurnāla kopējais lasītāju skaits, jeb Cover Max.
21.11.2019
Ja meklējat satriecošus dabas vai arhitektūras brīnumus, vēlaties ienirt vietējā kultūrā, pazust lielpilsētā vai atpūsties idilliskā pludmalē, tad ziniet - pasaule ir milzīga un ikviens tajā atradīs sev piemērotāko.
04.06.2019
Žurnāls “Nezināmā Vēsture” piedāvā jaunu un Latvijā vēl neredzētu izdevumu “Otrais pasaules karš” – viss par šī kara lielākajām kaujām, nāvējošākajiem ieročiem, labākajiem un sliktākajiem komandieriem.
20.05.2019
Noslēdzoties tradicionālajai trīs mēnešu abonēšanas kampaņai, Latvijas Pastā piegādes nodrošināšanai 2019.gadā saņemti 430 823 preses izdevumu abonementi jeb par 18 139 abonementiem vairāk nekā pirms gada. Joprojām palielinās ilgākam laika periodam, 10–12 mēnešiem, abonēto preses izdevumu īpatsvars kopējā...
11.01.2019
Žurnāls “Nezināmā Vēsture” piedāvā jaunu un Latvijā vēl neredzētu izdevumu “Pirmais pasaules karš”.
04.10.2018
Jauns žurnāla “Nezināmā Vēsture” speciālizlaidums “Katastrofas” - 160 lappuses par postošākajām katastrofām cilvēces vēsturē - sākot no Vezuva izvirduma un beidzot ar kosmosa kuģu avārijām. Detalizēta un bagātīgi ilustrēta informācija par to, kādēļ šādas katastrofas notika, kā tās norisinājās un kas jādara, ...
08.08.2018
Turpmāk četras reizes gadā un tikai angļu valodā izdosim žurnālu Baltic Business Quarterly. Projekts tapis sadarbībā ar Vācijas-Baltijas Tirdzniecības un Rūpniecības Kameru (AHK). Šīs sadarbības ietvaros top unikāls saturs, kas mūsmāju lasītājam varbūt sākumā liksies mazliet neierasts, tomēr ļoti noderīgs biznesa veicināšanai, jaun...
03.08.2018
Cosmopolitan ir zīmols, ko Latvijā zina pilnīgi visi, un katram tas izraisa citas emocijas. Kādam Cosmo asociējas ar viedokļu līderi, citam ar žurnālu, kas raksta tikai par seksu, taču lielai daļai ar labāko draudzeni. Cosmo ir pilsētas leģenda. Tas vienmēr ir bijis modes un tendenču guru, visiem soli priekšā, pārsteidzot, šokējot ...
23.04.2018