Kaut arī nosaukums rosina asociācijas ar ģeogrāfiju vai zemi, žurnālā atrodamo tēmu loks ir daudz plašāks – tas ietver dabu, ekoloģiju, arheoloģiju, jaunas tehnoloģijas, kultūras vēsturi un etoloģiju, medicīnu, psiholoģiju un daudzas citas jomas, kas interesē inteliģentu un zinātkāru lasītāju.
Geo firmas zīme nenoliedzami ir pasaules labāko fotogrāfu izcilās fotogrāfijas, kas saņēmušas neskaitāmas prestižas balvas kā arī aizraujošas un intriģējošas augstākās raudzes reportāžas, kas kopā rada lasītājam neatkārtojamu klātbūtnes efektu katrā žurnāla atvērumā.
Geo pamatpostulāti ir simpātijas pret neparasto, atvērtība nākotnei, ziņkāre uzzināt to, ko vērts zināt un sapratne par apdraudēto. Šie četri principi, kas atrod vietu katrā žurnāla lappusē arī veido neatkārtojamo Geo zīmola harizmu. Saprātīgs reklāmdevējs izmanto šo harizmu sava paša zīmola vērtības un atpazīstamības veidošanā.