Lilita
Lilit LOOK
Лилит
Лилит LOOK
Latvijas Architektūra
Latvijas Būvniecība
Copes Lietas
Клёвые Дела
GEO
Nezināmā Vēsture
Nezināmā Kara Vēsture
Baltic Business Quarterly
 
Women’s glossy, Latvian language

Lilita

 

Readership

The reader of Lilita in her thirties or forties might be a manager or a blue-collar, a caring wife and mother or maybe she is single. She can be active in her business life or she could spend her entire day in beauty saloons and fitness centers. What makes them all similar is a clear vision of what and why they are doing. The reader of Lilita is always ready for fatal eyesight, rapid change of her life or career but before that she lives today and uses all what the modern life offers. She clearly understands that the life does not end with the marriage or the first child - she still cares a lot of herself, her relationships and career getting deeper and deeper in self-improvement that makes her very confident and optimistic about the future.

 
 

Audience

Source: TNS 2018
Audience

  • Cover: 32 000
  • Cover max: 74 000
Gender
 
Age
Nationality
 
Education
Settlement type
 
Family income per family member
Responsible for shopping
 
Family socio-economi status
  • A – uzņēmumu īpašnieki, augstākā līmeņa vadītāji un profesionāļi - ar augstāko vai nepabeigtu augstāko izglītību;
  • B – vidējā līmeņa vadītāji - ar vidējo, vidējo speciālo vai augstāko izglītību;
  • C1 – zemāka līmeņa vadītāji, kvalificēti strādnieki, speciālisti, uzņēmumu īpašnieki - ar vidējo, vidējo speciālo vai augstāko izglītību;
  • C2 – kvalificēti strādnieki, ierindas darbinieki, kas nestrādā fizisku darbu, - ar pamata, vidējo vai vidējo speciālo izglītību;
  • D – kvalificēti un nekvalificēti strādnieki, kas ir priekšstrādnieki; ierindas darbinieki, kas nestrādā fizisku darbu, - ar sākumskolas, pamata, vidējo vai vidējo speciālo izglītību;
  • E – kvalificēti un nekvalificēti strādnieki, mazo uzņēmumu īpašnieki, zemnieki - ar sākumskolas, pamata vai nepabeigtu vidējo izglītību.